Reklamacje i procedura reklamacyjna
REKLAMACJE
- W celu złożenia reklamacji, Kupujący powinien przesłać wadliwą na adres Sprzedawcy, w sposób zapewniający nienaruszalność i bezpieczeństwo jej przewozu.
- Celem uproszczenia procedury reklamacyjnej Kupujący powinien dołączyć opis reklamacji wypełniając formularz reklamacji do pobrania na tej stronie w którym zawrze wady rzeczy, datę wystąpienia wady, żądanie co do sposobu rozpatrzenia reklamacji oraz swoje dane kontaktowe, w szczególności numer telefonu, a jeżeli żądanie wiąże się z odesłaniem rzeczy - adres zamieszkania.
- Sprzedawca powiadomi Klienta o przyjęciu i sposobie rozpatrzenia, bądź o odrzuceniu reklamacji w ciągu 14 dni od jej wpływu do Sprzedawcy..
- Kontakt z działem reklamacji: bikeovo@bikeovo.pl, telefon: 883338879
- Reklamowane produkty prosimy wysyłać na adres: Bikeovo, ul. Krakowska 180 lok. K4, 52-015 Wrocław
- Aby poprawnie złozyć reklamację prosimy o wypełnienie poniższego formularza i zastosowanie się otrzymanych wiadomości.
WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
Bikeovo Joanna Witczak ul. Krakowska 180 lok. K4 52-015 Wrocław +48 883338879 bikeovo@bikeovo.pl |
…………………………., dnia …………………………………………… |
Imię i nazwisko Klienta(-ów): |
.......................................................................... |
Adres Klienta (-ów) |
.......................................................................... |
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ........................................................
towar: ................................................................................................................................... jest niezgodny z umową.
Niezgodność towaru z umową polega na:
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
Niezgodność towaru z umową została stwierdzona w dniu ................................................................... .
Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta żądam:
- wymiany towaru na nowy na podstawie art. 43d ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *)
- nieodpłatną naprawę towaru na podstawie art. 43d ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *)
- obniżenia ceny towaru o kwotę ................................. (słownie: ………………………………………….)
.....................................................................................................................................................) zł. Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ........................................................................................................ / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art.43e ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *)
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …...................................................................... ...................................................................................... / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art.43e ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *
Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą oraz nabyłeś produkt w ramach umowy sprzedaży bezpośrednio związanej z Twoją działalnością gospodarczą, zaznacz właściwą odpowiedź:
◯ Oświadczam, że umowa sprzedaży NIE MA dla mnie charakteru zawodowego, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.
◯ Oświadczam, że umowa sprzedaży MA dla mnie charakter zawodowy, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.
Z poważaniem
.....................................
* niepotrzebne skreślić